Etiquetes

dijous, 30 de juliol del 2015

Extremidad autónoma.


Extremidad autónoma.

   Sin saber por qué, le di un puñetazo y se calló. Me lo estaba pidiendo un sutil microcosmos de mensajes subliminales camuflados entre la incesante manía de verbalizar sus pensamientos antes de razonarlos.
   La caudalosa sangre, que manaba por esos recién agrietados labios que su propia lengua lamía tratando de cicatrizar cuanto antes, ensangrentó tanto su blanca dentadura como mis efectivos nudillos.
   Si esa boca infatigable y ese cerebro que parece ausente no cambian de actitud, pediré a mi querida siniestra que corte a la altura de túnel carpiano para independizarme con mis tres mosqueteros, mi gordo y mi flaco.
   Descansaré, aunque todos nos desangremos.




[enviat la setmana 14 a Relatos en Cadena - 2014 - 2015] 
I com no és massa costós, ompli més, i tenim l’extraordinària ferramenta que és softcatalà (per resoldre’m els dubtes) en avant afegiré la traducció dels microrrelats que vaja plantant en este bloc-bancalet.



Extremitat autònoma.

   Sense saber per què, li vaig pegar una punyada i va callar. M'ho estava demanant un subtil microcosmos de missatges subliminals camuflats entre la incessant mania de verbalitzar els seus pensaments abans de raonar-los.
   La cabalosa sang, que rajava per aqueixos recentment esquerdats llavis que la seua pròpia llengua llepava tractant de cicatritzar com més prompte millor, va ensagnar tant la seua blanca dentadura com els meus efectius artells.
   Si eixa boca infatigable i este cervell que sembla absent no canvien d'actitud, demanaré a la meua benvolguda sinistra que talle a l'altura de túnel carpià per a independitzar-me amb els meus tres mosqueters, el meu gros i el meu flac.
   Descansaré, encara que tots ens dessagnem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada